معرفی دوره جامع عزت نفس

اگر درگیر شکست های عاطفی شدید یا  سردرگمی  هستید، اگر زودرنج و عصبی هستید، اگر درگیر هجوم افکار منفی هستید و اگر وابسته به دیگران هستید، مهمترین دلیلش اینه که شما دچار کاهش عزت نفس هستید.  دوره جامع عزت نفس ویژه شما طراحی شده است.
دوره جامع عزت نفس

دوره جامع عزت نفس

3,450,000 تومان

نمایش ویدیو درباره moarefi-dore-jame-ezzat

تجربه داشتن یک پدر پرخاشگر ...

نمایش ویدیو درباره 3

بعد از گذراندن این دوره چه چیزی به دست می آوریم؟

مخاطبان این دوره چه کسانی هستند؟

از آنجا که عزت نفس اسکلت شخصیت ماست هر انسانی با هر جایگاهی می تواند از این محصول استفاده کند،
از زن خانه‌دار گرفته که برای تربیت فرزند از این محصول استفاده می‌کند تا رئیس یک شرکت بزرگ یا هر انسان دیگر می تواند از این محصول بهره ببرند.

انقدر که این دوره روی من تاثیرگذاشت روی همسرم بیشتر...

نمایش ویدیو درباره رضایت شرکت کننده 5

مطالب دوره جامع عزت نفس چه هستند؟

قوانین زندگی

قوانین زندگی را بررسی می‌کنیم و این که چرا حال افراد به صورت پایدار خوب نمی ماند.

تفکیک خودآگاه و ناخودآگاه

آگاهانه زیستن​

روشی ارائه می‌شود که آگاهانه زندگی کردن را تجربه کنید( آگاهان زیستن را به طور کامل تعریف می‌کنیم).

انواع نقاب‌ها

نقاب ها را بررسی می‌کنیم که اکثر انسان‌ها از آنها استفاده می‌کنند و به همین دلیل حالشان خوب نیست.

بررسی شکست های عاظفی

شکست‌های عاطفی​

به  بررسی شکست های عاطفی می پردازیم که خیلی از جوان ها با در اختیار گذاشتن خود برای دیگری دچار آن می‌شوند .

فرد برند

فرد برند​

چگونه به یک فرد برند تبدیل می‌شویم.

سخنرانی

سخنرانی

در مورد سخنرانی و قالبهای آن صحبت می‌کنیم.

مشکل چیست و این دوره برای آن چه راهکاری دارد؟

مشکل این است که حال اکثریت افراد خوب نیست چرا که در مدرسه و دانشگاه و بطورکلی سیستم آموزشی ما درست زندگی کردن و مهارت های زندگی را به خوبی به ما یاد نداده اند .
اگر به زندگی خود و اطرافیانمان نگاه کنیم متوجه این موضوع می شویم .اینکه دلیل چیست می‌شود ساعت‌ها صحبت کرد اما چند دلیل در اینجا مطرح می کنیم که بیشتر مردم از آن رنج می‌برند و به این دلیل حالشان خوب نیست.

مقایسه کردن ظاهر زندگی دیگران با باطن زندگی خود

نمی‌توانیم خودمان را ابراز کنیم

آیا دوره های دیگری هم وجود دارد؟


بله قطعا دوره های دیگری هم وجود دارد که می تواند عزت نفس و اعتماد به نفس افراد را بالا ببرد. دوره‌های دیگر با تکنیک‌هایی سعی بر بالا بردن اعتماد به نفس افراد دارند اما مزیت دوره جامع عزت نفس آکادمی زندگی این است که با در برداشتن قسمت هایی که به مدیتیشن شبیه است شما با درونتان مواجه می شوید و پس از آشتی با خود با انجام تمرین هایی که در ۶ دفترچه کوچک آمده طی حدودا ۶ ماه این تغییرات را به مسیر عصبی جدید یا عادت تبدیل می کنید که می تواند شما را به یک ثبات برساند.

tst

قبل از دوره داغون بودم، بعد از دوره اصلا فهمیدم انگار یه دنیای دیگه هم هست!

نمایش ویدیو درباره رضایت شرکت کننده 4
نگاهی با مشخصات دوره
...
مدرس
مهرداد ارجمندی
مکان
هرجا شما باشید
موضوع دوره
افزایش ریشه‌ای عزت نفس
نوع محتوا
۲۴ ساعت آموزش + ۶ دفترچه کوچینگ‌ + دفترچه نوت برداری دانلودی
زمان شروع
بلافاصله بعد از پرداخت

سوالات متداول

این محصول کِی به دستم می‌رسد ؟

بلافاصله پس از خرید، محتوای این محصول برای شما باز می شود و می توانید استفاده کنید.

من در دوره‌های دیگران نتیجه نگرفتم ، مزیت این دوره نسبت به بقیه دوره ها چیست ؟

شاید به جرات بتوان گفت در میان دورهایی که آمپول گونه می‌خواهند به شما تکنیک اعتماد به نفس یاد دهند ،این دوره با تمرکز بر تنه اصلی و ریشه یعنی عزت نفس ۸۰ درصد مسیر را برای بهبود عزت نفس شما هموار می‌کند.این دوره یک یا چند تکنیک سطحی نیست بلکه یک فنداسیون است که شما را تنومند می‌کند ،این دوره شبیه یک نرم‌افزار نیست بلکه شبیه یک سیستم عامل عمل می‌کند. همچنین در این دوره یک دفترچه ۲۱ روزه دریافت می‌کنید که شما را در ساخت مسیر عصبی جدید(عادت) یاری می دهد.

چرا از شما این آموزش عزت نفس رو ببینم؟

اولین و مهم‌ترین دلیلش آن است که این دوره، جامع‌ترین تأکید می‌کنیم، جامع‌ترین دوره‌ای است که می‌توانید پیدا کنید. ما ادعا می‌کنیم که در این دوره کاملترین و موثرترین دوره در زمینه خود ارزشمندی‌ (عزت نفس) است و در پایان دوره و انجام تکالیف، متوجه تغییرات فوق العاده آن در زندگی تان خواهید شد.

چه کسانی می توانند از این محصول استفاده کنند؟

فقط اعضای درجه یک شما (پدر ،مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزند) می توانند استفاده کنند در غیر این صورت رضایت آکادمی زندگی را به همراه نخواهد داشت.

این دوره واقعا جواب می دهد؟

این دوره تا به امروز نزدیک به ۳۰ بار فقط به صورت حضوری برگزار شده و حدود ۷۰۰ نفر در آن شرکت کرده اند که توانسته رضایت بالای ۹۵ درصدی را به همراه داشته باشد. اما شما می توانید نظرات بعضی از عزیزانی که در این دوره شرکت کرده‌اند را بررسی کنید.

هزینه این دوره زیاد نیست؟

اگر فکر می‌کنید این مبلغ زیاد است باید از شما این سوال را پرسید: در مقایسه با چه چیز گران است؟ قیمت یک جفت کفش ،یک مانتو ،یک دست پیراهن و شلوار و هر چیزی که برای ظاهر هزینه کرده ایم اگر بیش از این مبلغ نباشد کمتر نیست. باید صادقانه بگوییم خیر. نتایجی که پس از این دوره کسب می کنید به هیچ عنوان با این مبلغ قابل قیاس نیست.چقدر متحمل ضرر شدیم تا الان؟ضررهایی که به خاطر کم رویی داده‌ایم، هزینه‌هایی که به خاطر مشکلات روان تنی( بیماری‌هایی که ریشه ذهنی و فکری دارند )به پزشک و داروخانه‌ها داده‌ایم ،استرس‌های موقع سخنرانی ،نبود حال خوب همیشگی، عصبانی شدن ها و جوش آوردن ها و همه و همه هزینه هایی است که می تواند به ما ثابت کند اگر این محصول بتواند شرایط ما را بهبود بخشد ارزشش را دارد .چرا اینقدر خودمان را به چالش بیاندازیم؟

طراح و مدرس دوره عزت نفس

مهرداد ارجمندی
  • سخنران و مدرس آموزش های سخنرانی، فن بیان و ارتباطات
  • دانشجوی دکتری مدیریت دولتی در امارات
  • مدرس دانشگاه های علمی کاربردی و پیام نور
  • بنیانگذار آکادمی زندگی
  • مربی سخنرانی کارآفرینان و بازرگانان کشور
  • مشاور کسب و کار
  • نویسنده کتاب مهارت مساله یابی و تصمیم گیری
  • نویسنده کتاب بیت های جادویی
  • تجربه آموزش مستقیم به بیش از 8000 نفر

چرا این دوره؟

اولین و مهم‌ترین دلیلش آن است که این دوره، جامع‌ترین تأکید می‌کنیم، جامع‌ترین دوره‌ای است که می‌توانید پیدا کنید. ما ادعا می‌کنیم که در این دوره کاملترین و موثرترین دوره در زمینه خود ارزشمندی‌ (عزت نفس) است و در پایان دوره و انجام تکالیف، متوجه تغییرات فوق العاده آن در زندگی تان خواهید شد. پس همین الان این دوره را تهیه کنید!

نتایج پس از دوره چیست؟

یعنی چنان ارزشی برای خود قائل می شوید که حاضر نمی شوید برای چیزی التماس کنید. بعد از این دوره می توانید روی فن بیان و مهارت های شغلی خودتان کار کنید تا بهترین نتیجه را از آن دوره های مهارتی بگیرید!

این دوره به من امیدوار بودن داد و تونستم با ترسهام مواجه شم...

نمایش ویدیو درباره 2

اگر وجود انسان را به صورت یک ساختمان در نظر بگیریم، پی و ستون این ساختمان عزت نفس است…اگر این پی و فنداسیون و ستون این ساختمان درست نشه، و بریم طبقه دوم رو بسازیم و طبقه سوم، با هر کوچکترین اتفاق این ساختمان خیلی سریع فرو میریزد.بنابراین اول باید قبل از هر دوره و آموزشی، وجودمان را گارانتی کنیم و  فنداسیون و پی و ستون ساختمان  یعنی همان عزت نفس خودمان را درست کنیم. بعد به دوره های رشد شخصی دیگر بپردازیم.

من از دوره ها و آموزش های دیگه نتیجه نگرفتم این دوره چه فرقی دارد؟

شاید به جرات بتوان گفت در میان دوره هایی که آمپول گونه می‌خواهند به شما تکنیک اعتماد به نفس یاد دهند ،این دوره با تمرکز بر تنه اصلی و ریشه ،یعنی عزت نفس مسیر را برای بهبود عزت نفس شما هموار می‌کند. این دوره یک یا چند تکنیک سطحی نیست بلکه یک فنداسیون است که شما را تنومند می‌کند، این دوره شبیه یک نرم‌افزار نیست بلکه شبیه یک سیستم عامل عمل می‌کند.شما کمی از مسیر به بی راهه رفتید، خوبی این دوره این هست که جلسه به جلسه تمرین دارید و مدام پیگیری می شوید تا ۶ ماه هم برنامه دارید و طبق برنامه پیش می رویدتا در مسیر درست باقی بمانید.
مطمئن باشید این تنها راه شما برای آرامشی ناب است. تنها یک قدم تا آرامش ناب فاصله دارید. پس همین الان اقدام کنید و این فرصت رو از دست ندید!

من دچار شکست عاطفی فوق العاده شدید شده بودم!

نمایش ویدیو درباره شرکت کننده ۷

نظر دوتا از دوستانی که درگیر بودن!

eezatnafs-whatsapp1

هزینه این دوره زیاد نیست؟

اگر فکر می‌کنید این مبلغ زیاد است باید از شما این سوال را پرسید: در مقایسه با چه چیز گران است؟ قیمت یک جفت کفش ،یک مانتو ،یک دست پیراهن و شلوار و هر چیزی که برای ظاهر هزینه کرده ایم اگر بیش از این مبلغ نباشد کمتر نیست. باید صادقانه بگوییم خیر. نتایجی که پس از این دوره کسب می کنید به هیچ عنوان با این مبلغ قابل قیاس نیست.چقدر متحمل ضرر شدیم تا الان؟ضررهایی که به خاطر کم رویی داده‌ایم، هزینه‌هایی که به خاطر مشکلات روان تنی( بیماری‌هایی که ریشه ذهنی و فکری دارند )به پزشک و داروخانه‌ها داده‌ایم ،استرس‌های موقع سخنرانی ،نبود حال خوب همیشگی، عصبانی شدن ها و جوش آوردن ها و همه و همه هزینه هایی است که می تواند به ما ثابت کند اگر این محصول بتواند شرایط ما را بهبود بخشد ارزشش را دارد.

من از خدا معجزه خواستم! خدا ۲۰ برابرشو بم داد!

نمایش ویدیو درباره رضایت شرکت کننده ۶

شرکت‌کننده ها حتی برای سرمایه گذاری روی خودشون قُلکشونو پاره می کنن! شما چقدر جدی هستید؟

شکستن قلک!

سرفصل‌های دوره عزت نفس

تعریف عزت نفس

چرا در زندگی احساس آرامش و لذت نداریم؟ ، تفاوت های عزت نفس و اعتماد به نفس ، تعریف های عزت نفس ، تعریف اصلی عزت نفس ، جنس جهان از چیست؟ ، قانون تبدیل ت به ت ، قسمتی از آموزش ان ال پی ، هماهنگ شدن با خدا ، مسیر زندگی یک انسان بی عزت

نظام ارزشی ما

نظام ارزشی چیست؟ ، نظام ارزشی چگونه شکل می گیرد؟، نظام ارزشی چگونه تخریب می شود؟ ( یعنی در واقع چه چیزهایی برای ما در بدو تولد به ارزش تبدیل می شود و چگونه شکل میگیرد؟ )

شش ستون عزت نفس

ستون خود پذیری نامشروط ، ستون جراتمندی ، ستون هدفمند زیستن، ستون مسئولیت پذیری ، ستون یکپارچگی شخصیت، ستون آگاهانه زیستن - این ۶ ستون بستر اصلی شکل گیری عزت نفس شما را تشکیل می دهد.

آگاهی

آگاهی چیست و چگونه می توان آگاهانه زندگی کرد؟ ، هستی‌شناسی در عزت نفس ، فلسفه هستی‌شناسی در عزت نفس چیست؟ ، ویژگی های افرادی که شش ستون عزت نفس را تقویت کرده اند ، قانون انسان های اقیانوس گونه ، چرا احساس امنیت نداریم؟ ، چرا دیگران را قضاوت میکنیم و قضاوت‌های صفر و یکی داریم؟ ، چرا خودمان را مقصر می دانیم؟ ، قانون مسئولیت پذیری تا سبک بالی ، چطور میشود عاشق تمام انسان ها شد؟ ، چرا از موفقیت می ترسیم؟ ، چگونه می توانیم برند شخصی خود را بسازیم؟ ، چرا انسان ها به یکدیگر حسادت می کنند؟ ، شیوه درست نه گفتن چیست؟ ، چطور میتوانیم یک سخنرانی اصیل و بدون نقاب داشته باشیم؟ ، چرا همیشه عجله می کنیم و استرس داریم؟ ، چرا مدام می‌خواهیم خودمان را با دیگران مقایسه کنیم؟ ، چرا همیشه در حال راضی کردن بقیه انسان‌ها هستیم؟ ، چرا از تپق زدن می ترسیم؟ ، چرا پر از کینه و نفرت می شویم؟ ، چرا همیشه احساس تنهایی میکنیم؟

اصیل بودن

نقاب ها ، نحوه شکل گیری نقاب ها ، انواع نقاب ها ، چرا نقاب میزنیم؟ ، مدیتیشن ، راهکار برای برداشتن نقالب ها و اصیل بودن ( خود واقعی بودن ) ، ویژگی افرادی که عزت فنس پایینی دارند ، مدیتیشن ، کودک درون ، چطور می‌توان قسمت های جامانده در گذشته را پس گرفت و به تمامیت رسید؟ ، چرا انسانها از موقعیت‌های جدید میترسند؟

وابستگی

چرا در رابطه عاطفی وابسته میشویم؟ ، قانون وابستگی و شکست ، شک به توانایی خود ، چرا انسانها به توانایی‌های خود شک دارند ، چهار منبع اصلی عزت نفس ، چگونه این چهار منبع راپرکنیم؟ ، ابعاد انسان چه هستند؟

تولد دوباره

مدیتیشن بخشش و گذر کردن از دیگران و رسیدن آرامش پایدار ،تولد دوباره ، اینجا دوباره متولد می شوید ، دفترچه های عزت نفس ، توضیح ۶ دفترچه دوره عزت نفس ، راهکارهای شش ماهه افزایش عزت نفس

اگر هنوز قصد خرید نداری؟

۱۵ دقیقه مشاوره رایگان از ما بگیر. مشاورهای ما روانشناس هستند و میتونن توی هر مسئله ای کمکت کنن. کافیه فرم زیر رو پر کنی تا بات تماس بگیریم

مشاوره ۱۵ دقیقه ای

10 دیدگاه برای دوره جامع عزت نفس

  1. کبری نارانی

    سلام جناب ارجمندی عزیز
    من فردی عصبی و پرخاشگر و زود رنج بودم در روابط خانوادگی با فرزند نوجوانم بسیار مشکل دارم خدارو شکر با شروع دوره ی عزت نفس شما رو به بهبودی میرم ستون اگاهانه زیستن و پذیرش خیلی خیلی برام کارسازه
    ممنون از شما استاد مهربان و پیگیر❤️❤️

    • نوید زاهدی

      سلام خانم نارانی، خیلی خوشحالیم که در مسیر قرار گرفتید 🙂 به امید خدا هر روز بهتر میشید!

  2. زینب معینزاده

    سلام وقتتون بخیر و شادی باشه
    من 15روزه به لطف شما عزیزان وارد این دوره باارزش شدم ولی تا دیروز نتونستم وارد بشم یکم برام مشکل بود
    دیروز هم جلسه های مقدمه ای رو گوش دادم
    فقط خاستم اینحا یک تشکر ویژه از خانم احمدی واون خانمی که فامیلشونو نمیدونم ولی همین خط خانم احمدی دستشونه من به هر دوشون خیلی زحمت دادم ولی خدای سنگ صبور هستند وباعشق ومحبت فراوان جوابگو بودن وبا پیگیری های این دو عزیز مهربون من مشکلی که برای خرید دوره برام پیش اومده بود حل شد
    اقای ارجمندی شما وهمه عزیزان گروهتون فرسته های زمین هستید ومن دعا گوی خیرتون هستم

    • نوید زاهدی

      سلام خانم معین زاده، خداروشکر که مشکلتون با سایت حل شد.
      خواهش می کنم، ممنونم که نظرتون رو در مورد مشاورین و بقیه تیم گفتید. 🙂

  3. گیتا فروردین

    سلام و خسته نباشید. متوجه خیلی از اشکالات رفتاری خودم شدم و در کل از دوره خرید شده راضی هستم ولی هنوز بعلت اینکه شاغلم و کسالت هم پیدا کردم تا جلسه ۷ رو بیشتر گوش نکردم. و اینکه خیلی دوست دارم راهکارها رو زودتر ببینم و در زندگی بکار ببندم ولی تا همینجا هم در زندگی من خیلی موثر بوده. از اشنایی با استاد و شما ها بسیار خوشبختم. ممنونم

    • نوید زاهدی

      سلام خانم فروردین. 🙂 خیلی خوشحالیم که مفید بوده توی زندگیتون.
      سعی کنید بین آموزش هاتون فاصله نیوفته.

  4. مریم یوسفی

    دوره عزت نفس برای کسانی که از حال روحی خودشون خسته شدند ، احساس حقارت می‌کنند، احساس نادیده گرفته شدن دارند ، تو جایگاهی که حقشونه نیستند و . . . بهترین و مطمئن ترین گام هست .من شاید یه اتفاق بود که با این مجموعه آشنا شدم اما با این مجموعه ادامه دادن بهترین انتخابم بود . خیلی سخت پول دوره را تهیه کردم اما از هیچ کاری تا این حد راضی نبوده و نیستم . محکم ترین قدمی که بعد از سالها به خاطر خودم برداشتم.دوست عزیزی که پیام و نظرم را مطالعه میکنی اگر جسارت روبه رو شدن با خودت رو داری و از ته قلبت دنبال تغییری هستی که حالت رو خوب کنه و زندگیت رو بسازه من بهت میگم اعتماد کن و این دوره را تهیه کن و وقت بزار و انجام بده که اگر شروع کنی تو همون دو جلسه اول تغییر حالت رو میفهمی .اگر به توصیه ها عمل کنی با چهره دیگه ای از خودت روبه رو میشی که شاید هرگز ندیده بودیش.من طی دوهفته با این دوره کاری رو انجام دادم که ۱۷ سال از به زبون آوردن و تصور کردنش هم میترسیدم .
    امیدوارم پشت خودتون بایستید و حال خودتون رو خوب کنید.
    فقط تصمیم بگیر ، نترس و شروع کن
    من تونستم مطمئن باش تو هم میتونی

    • نوید زاهدی

      سلام خانم یوسفی، چقدر زیبا نوشتید. خیلی ازتون ممنونم که به آگاهی بقیه عزیزان کمک می کنید 🙂

  5. سعیده کیا

    باسلام وعرض ادب البته هنوزباکسم روکه تحویل گرفتم شروع نکردم ولی فایلهای عزت نفس روکه گوش میدم خیلی حال دلم بهترشده وچالش بدی که برام پیش اومده بوددرحال رفع شدن هست ..ممنون وسپاس فراوان

    • نوید زاهدی

      سلام خانم کیا، خوشحالم که این حس رو دارید.
      حتما بعد از دیدن دور ها نظرتون رو دوباره برامون بنویسید، دوست داریم از حال و احوال بعد از دیدن دوره هاتون هم بدونیم 🙂

  6. فاطمه نظری (خریدار محصول)

    خیلی خوب بود

  7. نفیسا غفوری (خریدار محصول)

    با سلام و خدا قوت خدمت استاد اجمندی و پشتیبانی خانم احمدی عزیز الان دو هفته هست که دارم دوره ها رو گوش میدم حالا خیلی بهتر شده وابستگی کم شده طوری که ۷ دی ماه خودم تنهای از تبریز میخوام بیام تهران و توی سمینار استاد شرکت کنم و برا اون لحضه شماری میکنم کمتر فکر منفی میکنم حتی دارم تلاش میکنم که خودم درآمد داشته باشم چهارصد و شصت تومان خودم از دست رنج خودم پول گرفتم که برام اندازه میلیارد ها تومان ارزش دارد چون من فرد کاملا وابسته ای بودم بعد ۴۴ سال عمر الان میبینم که من هم بی ثمر نیستم احساس خو ارزشی میکنم اینها رو مدیون استاد ارجمندی عزیز هستم ایشالا همیشه سلامت و موفق باشن

    • نوید زاهدی

      سلام. خداقوت به شما خانم غفوری. انشالله هر روز بهتر و بهتر و کامل تر بشید 🙂

  8. Arwen Karimi (خریدار محصول)

    با سلام من خانم کریمی هستم و مدت دو هفته هست که دوره عزت نفس رو شروع کردم. دوره های اعتماد به نفس و عزت نفس در روابط را هم تهیه کردم.تااینجای کار که بیست جلسه از پکیج عزت نفس را گوش دادم خیلی حالم بهتر شده و احساس بهتری دارم. مطمئنم با تکرار و تمرین و ادامه دادن به نتایج خیلی بیشتر و عمیق تری در درون خودم دست پیدا می کنم.

    • نوید زاهدی

      سلام خانم کریمی. قطعا بهتر از این هم میشید. تمرین ها رو ادامه بدید. براتون آرزوی عزتمندی رو داریم!

  9. سمیه ذوالنوری (خریدار محصول)

    باسلام و احترام…
    خدمت آقای ارجمندی بزرگوار
    من الان تا یازده قسمت اول رومشاهده کردم خیلی برام دانش داشت مفهوم عزت نفس کاملا برام روشن شد.ولی جلسه ی یازده که درمورد بخش اگاهیش بودواقعا برام آگاهی داشت ومن تونستم به خودم از بیرون یه نگاهی داشته باشم.خیلی برام لذت بخش بود.
    ممنونم ازتون

    • نوید زاهدی

      خداروشکر خانم ذوالنوری. نظر لطفتونه. اشنالله همیشه در مسیر عزت نفس باشید

  10. فاطمه سلیمان زاده

    درود حال دلتون خوش
    من از لحاظ عاطفی خلا زیاری رو حس می کردم و این در روحیه ام بسیار تاثیر بدی داشت و از طرفی آموزش اشتباه این که خدا یکی مرد هم یکی هر چند که اشتباه بگوید و اشتباه تصمیم بگیرد و آموزش اشتباه اینکه همیشه باید به همه احترام گذاشت حتی اگر اشتباه باشد ،بعد از این دوره هر چند تمام نشده اما خیلی خوشحالم که یاد گرفتم برای خودم ارزش قائل باشم خودم خودم را دوست داشته باشم و برای داشتن هر روز بهتر از دیروز بیشتر تلاش کنم یادگرفتم برای رویاهایم تلاش کنم و تبدیل به خاطرات دیروز کنم یادگرفتم جراتمند باشم و درمقابل خواسته نابجا محکم نه بگویم و باور و عملم بیشتر از قبل یکی شده و برای این بسیار خوشحالم و خوشحالم که با شروع دوره و پیدا کردن رسالتم کارم رو درحال استارت زدن هستم و به لطف خدا و به کمک صحبت های ارزشمند آقای ارجمندی بزودی شاهد پیشرفت های عالی خواهم بود سپاسگزارم از خداوند مهربان که آکادمی زندگی رو سرراهم قرار داد وممنونم از خانواده بزرگ آکادمی زندگی

    • نوید زاهدی

      خداروشکر خانم سلیمان زاده، خیلی ممنونیم بابت اشتراک گذاری تجربه تون 🙂

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *